Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 9., péntek

Finally have been selected!!

"Hello Reka,
I have a pleasure to inform you that Noemi, Dora and Henrik have been selected!
We like them so much. I’m sending you the Activity agreement..."

 ...érkezett az üzenet ma ebédidőben! Hosszú várakozás után végre megtaláltam a helyem, vagy talán a hely talált meg engem, hiszen minden olyan gyorsan zajlott...miután szeptember elsején búslakodva fogadtam el a tényt, hogy egyik pályázatom sem volt sikeres, kaptam az e-mailt a Fekete Sereg Ifjúsági Egyesülettől, hogy nem tudják, megkaptam-e az előző e-mailjüket (nem...), de most írnak megint, amennyiben érdekel még az EVS lehetőség Palermoban. CV-t és motivációs levelet légyszi, jövő héten skype interjú!

A csütörtöki értesítés után még péntek reggel kipofoztam a motivációs levélkémet, délután pedig már jött is rá a válasz az olaszoktól, és megegyeztünk egy szerdai időpontban.
Andrea interjúztatott a CESIE egyesülettől (az ő projectjük az UBUNTU III, amiben részt fogok venni, csatolok leírást), nagyon szimpatikus volt, kedves, beszédes, olyan olaszos :) Az előző skype interjúmból tanulva jobban felkészültem a kérdésekre, és inkább próbáltam a tapasztalataimat nem csak szakmai szinten bemutatni, de azt is hozzátenni, hogy érzelmi téren mivel gazdagodtam (az előző interjúnál itt buktam el, nem számítottam ilyen kérdésre...amateur). Végül megígérte, hogy még a héten jelentkeznek. És íme!! 

Még nem tudom, mennyire fognak örülni annak, hogy én csak október 27-én térek vissza Ciprusról, egy tréningről, talán elnéznek nekem két nap csúszást :) Illetve, pénzt is kellene még keresni valahogy, mert ha már Olaszország, akkor "Discover Italia!" :D Mindenesetre, másfél hónap, és repülök!!

Íme a project:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0BynQ7G-Gmy03NGRjODUyMmMtN2Q1Yi00ZDFlLTg0ZDMtM2ZlNDNmMmI2NDQx&hl=hu

1 megjegyzés:

  1. en vagyok az elso rendszeres olvasod yuhaha :) de a projectet nem tudom megnyitni, mert "nincs engedelyem hozza"..
    na nembaj miss palermo, varjuk a tobbi bejegyzest!

    VálaszTörlés