Keresés ebben a blogban

2012. június 12., kedd

Voilá!

Éééééééés igen!!!! Sikeresen zárult a jótékonysági est, és mostantól fogva nyaralás és pihenés vár ránk!!

(Na jó, ez persze nem igaz, tudva, hogy milyen munkamániás vagyok...)

A pénteki napunk a helyszín rendezésével, sütés-főzéssel telt (5 olasz frittata amiből az első 2 nem sikerült a szupernek nem mondható konyhafelszereléseink hibájából), majd az utolsó simítások, gyors ruhacsere, haj- és smink igazítás, és kezdődhet a bál!!

szervezők munka közben
Már 8 órakor szépen gyűltek az emberek, ami Szicíliára nem igazán jellemző, de legalább elkezdhettük árulni az általunk készített ínycsiklandóra sikerült aperitif-falatkákat és a bort... Majd kilenc órakor Dario és szerény személyem prezentálásával megnyitottuk az estet.

... finomságok az asztalon!!

Rég voltam ennyire ideges, a magassarkúban csak úgy remegett a lábam, a pohár a kezemben... hiába nyugtatgattuk magunkat, hogy sikerül ahogy sikerül, mégis mi mást lehetne várni a maximalista szervezőktől... :)

Izgalmaink és néhány technikai probléma ellenére minden remekül sikerült, a koncertek, az anyukák által főzött isteni multietnikus vacsora, a dokumentum-filmecske vetítése, a tombola és az árverés is olajozottan zajlott. (Haha még én is nyertem a tombolán, és nem, nem pohárkészletet drága szüleim! Sajnálom, hogy így megtöröm a hagyományt...:) ) Kb. 200-250 embert láttunk vendégül, és 1400 eurót gyűjtöttünk az óvoda megmentésére. Kezdetnek nem is rossz :) Főleg, hogy nem fizettünk semmiért - mindent a szponzorok álltak ;)

A gyors romeltakarítás után csapatostul indultunk a jól megérdemelt ünneplés helyszínére - hajnalig táncoltunk a piazza Garraffello-n! (Majd három óra alvás után indulhattam újra munkába...:D )

Szombaton egy interkulturális együttműködést népszerűsítő "kirakodóvásáron" dolgoztunk a Cesie sátrában. Szerencsénkre ezzel a programmal egybekötve szerveztek egy fesztivált, így este 6-kor végeztünk, és bevetettük magunkat a sörpadokhoz. Végül a cesie-sátor bizonyult a parti-sátornak, mivel megérkeztek a váltótársak és még páran az önkéntesek közül, így szórólap osztogatással egybekötött koncertre ugrálás-táncolást szerveztünk :) Kettő körül sikerült is ágyba kerülnünk. Gondolom nem kell megemlítenem, hogy az egész vasárnapom alvással telt :)

Ezen a héten kissé visszaveszek a melóból, hétvégén pedig San Vito Lo Capo-ba megyünk egy Couch Surfing-es fesztiválra - tűzrakás a tengerparton, éjszakai fürdés, vitorlázás miegymás...;) Jövő héten pedig kezdődik a Palermo Pride, azaz a Gay Pride palermói változata, ahol ismét csak mindenféle programot és játékot szervezünk. Na és aztán.... érkezik a tesóóóóóm!!! Utána pedig Klaudia és Andi!!!! :D