Keresés ebben a blogban

2011. december 4., vasárnap

Nyugodalmas hétköznapok :)

Szerdán a Moltivolti helyett a Liberában dolgoztam, mivel nem működött az internet a gépemen. Szegény úgy néz ki lassan kileheli a lelkét, de azért még bírja a strapát. Nem úgy, mint a fényképezőgépem – teljesen megkergült, random állítgatja be magának az opciókat. Úgy hogy most a következő terv félrerakni egy új fényképezőgépre. Úgy is annyi fotózni való van itt, kár lenne nem megosztani veletek J
Veronica és az egyik maffia áldozat édesapja


Mivel az egyik Liberás lánynak, Veronica-nak születésnapja volt, este kiültünk egy bárhoz koccintani. A munkatársak nagyon jó fejek, néha olyanok, mint a nagyra nőtt ovisok, de ha munkáról van szó, nagyon elhivatottak. Rachid új ötlete, hogy tanítsak angolt a Zen-ben. Szuper lenne!
Libera People
Rachid a sportnapon
The Boss

Sajnos nem maradhattunk sokáig, mert már egy másik helyen vártak minket (így megy ezJ). Sinem, az utolsó a régi önkéntesek közül búcsúbulit szervezett. Mind a Cesie dolgozók, mentorok, önkéntesek, egy épp most futó ifjúsági csere tagjai, mind ott voltak – legalább negyvenen, ha nem többen. Egy olasz sráccal beszélgettünk, és próbálta kitalálni, ki honnan érkezett. Rám kérdezés nélkül azt mondta, hogy olasz vagyok J Össze-vissza dicsérnek mostanában, hogy milyen jól beszélem a nyelvet – megjegyzem meg is ragadok minden alkalmat, hogy gyakoroljam. Nem gondoltam az elején, hogy ilyen könnyű lesz olaszul beszélni, főleg szakmai témákról, de eddig nem ütköztem akadályba. Bár érteni még mindig többet értek, mint amennyire ki tudom fejezni magam.
A szomszédok örömére 2 körül elszállingóztunk, mivel másnap mindenki dolgozott.

Csütörtökön az egyik maffia-áldozat, Mario Francese fia tartott beszámolót és könyvbemutatót az egyik iskolában. Bár érdekes dolgokról beszélt, egy óra után már nem tudtam koncentrálni… Nico azzal küszködött, hogy ne aludjon el, Laura pedig felvételeket készített a dokumentumfilmünkhöz.
Pane alle milze


Este pedig egy igazi szicíliai partiba voltunk hivatalosak! Kipróbáltunk mindent, amit az asztalon találtunk, még a leggusztustalanabbakat is J PANE  ALLE MILZE (szendvics, benne sült lép…) -  a másnaposságot gyógyítják vele J Finom olasz vörösborral egészen kiváló. Na és a desszert!!

Dolci siciliani


A parti zenével és tánccal folytatódott, igazi etno muzsikát játszottak nekünk, annyit táncoltunk, hogy mindenkiről folyt a víz az este végére! Tanítottam a lányoknak magyar táncot, tanultunk dél-olasz táncot (tamurriata), és az a néptánc (pizzica) is terítékre került Salentóból, amit még Camilla tanított nekem Cipruson! J







Az olaszok szeretnek hét közben bulizni, de hát sajnos másnap megint munka…  
(Úton hazafelé felfedeztünk egy kidobott szekrényt, ami pont kapóra jött a konyhába, hát levadásztuk :D)

így rendezd be a lakásod chapter 1.
A péntekem elég hosszúra nyúlt. Este hétkor fejeztem be a fordítást, tele volt a fejem olasszal-angollal. Úgy hogy nem is csoda, hogy skype-olás közben véletlen beszúrtam egy-két angol szót is… De legalább végre összejött a randi a családdal. Hoppá, már csak pár nap, és irány Róma!! J

Úgy döntöttem, az estét itthon töltöm, teljesen kidőltem. Hiányzott egy kis pihenés, egész eddig nem volt szabad hétvégém. Úgy hogy most a szombat-vasárnapot a filmezésnek, főzésnek, takarításnak szentelem. Ideje volt már egy kis magyarost enni, így elkészült életem első töltött paprikája is

Esti programként megnéztük a Never Let Me Go-t angolul. Ahogy fölkapcsoltam a villanyt a film végén, láttam, hogy mindegyik lánynak potyognak a könnyei… oké, legközelebb vígjátékot választunk J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése