Keresés ebben a blogban

2012. január 1., vasárnap

Buon Anno!

A két ünnep közötti hétre filmezést és pihenést terveztem. Mivel hogy lázasan feküdtem az ágyban napokig, nem is húzta keresztbe semmi a számításaimat…:P

Rég nem voltam már ilyen beteg, egész a mai napig nem gyógyultam meg teljesen. Így sajnos lemaradtam Gwladys szülinapi partijáról is… Helyette aludtam – filmet néztem – ettem valamennyit, hogy bevehessem a gyógyszerem – ilyen izgalmasan teltek napjaim. Teljesen elvesztettem az időérzékem, és kezdtem kissé már bezárva is érezni magam, így hát pénteken elmerészkedtem a szupermarketig. Már félúton vissza akartam fordulni, de valljuk be, öt nap házi őrizet után elfogy a bespájzolt élelem is, így nem volt sok választásom.

Na de nem is ezzel akarlak untatni titeket, hanem leírni, hogy milyen is az igazi palermói szilveszter! J

Ősi utálatom a szilveszterrel szemben (na meg, hogy beteg voltam…) arra sarkallt, hogy inkább itthon maradjak. Szerencsére hű csatlósom, Maris is úgy gondolta, jobb nekünk, vén lelkeknek, ha veszünk egy kis ’palermói-kínai’ kaját (azaz bangladesit, az itt a trend) nasival fűszerezve, és pár filmmel felvértezve magunkat, átvészeljük az éjfélt. Végül Kelli is csatlakozott hozzánk, mivel elég erősre sikerült az előző éjszakája J A második film végére mégiscsak hangulatba kerültünk – kint percenként lőtték a tűzijátékokat. Gyors öltözés és be a liftbe – a második emelet körül ért minket az éjfél. Csak olyan igazi olaszosan, megkésve indultunk neki a szilveszteri partiknak.
tanítom itt is az "ujjal táncolást" XD

Csörög a telefon, brit szám – Anika hív!! Igaz, ott még egy óra a visszaszámlálásig, de gondolt rám a drága J Teljesen elérzékenyültem, és kapva az ötletén, felhívtam a többi leányt. Ők meg épp Juditnál ’tomboltak’ :D Annyira jó volt végre hallani a hangotokat!!!

Teljesen otthoni hangulatba kerültem, a fények az utcákon, és egy forraltboros a sarkon!! Bár antibiotikumra nem szabad inni gyerekek(!), nem tudtam ellenállni az illatnak! Egy kis szelet Kecskemét…J

És akkor, hogy hogyan is néz ki egy olasz szilveszter itt, Palermóban:

A Teatro Massimo előtt koncert, hatalmas tömeggel, megőrülnek az olasz zenére – mindenki együtt táncol, énekel J Tovább sodródtunk az emberekkel, hogy meglessük a Politeama-nál hogyan ünnepelnek – és egy másik koncertbe botlottunk! Később egy dj szolgáltatta a muzsikát, mi pedig tovább sétáltunk a gyönyörűen kivilágított via della Libertá-n. Luxus-apartmanok ablakaiból lógtak ki a szilveszteri kalapos emberek, gyerekek robbantgatták a petárdákat, egy szórakozóhely udvarán táncoltak a topos lányok. És ez még csak az egyik utca volt, amin végighaladtunk…



A via Rómán 200 méterenként másik koncert, dj, előadó-társaság fogadott minket – volt ott rock koncert, brazil dobosok, tűznyelők-gólyalábasok, dj a legrosszabb 90-es évek-beli diszkózenével – és sok-sok ünneplő ember J Mégis valahogy olyan nyugodt volt a légkör, mindenki normálisan viselkedett, nem volt semmilyen balhé - próbáld meg ezt Magyarországon... :)
Tudom, hogy a szavak nem sokat adnak vissza a hangulatból, mégis remélem, hogy talán a képek egy kicsit segítenek benne… 
Partiiiiii!! :D
via della Libertá


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése